61 av 365 Åttio

80

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

11 Responses to 61 av 365 Åttio

  1. Stiligt! Underbar tolkning och så snyggt fotat! Så fin skärpa och komposition! Gillar skarpt speglingen!

  2. Jag blir ju väldigt nyfiken på vad det är för något?

  3. Maria says:

    Nu blev jag både nyfiken och avundsjuk (i alla fall lite)
    Vad är det som du har fotat så vackert?
    Jag har klurat som sjuttsingen var jag ska hitta 80 men det blir nog ett av temana som blir strukna hos mig.

  4. Pysselfarmor says:

    Se måttband såg jag att det var – använder sådant titt som tätt när jag stickar. Väldigt snyggt fotograferat!

  5. Snyggt måttband! 🙂 och snyggt fotat förstår 🙂
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  6. Elisabet says:

    Fin bild! Fina färger och roligare måttband än de gamla vanliga.

  7. Kerstin says:

    Det var en klurig och vacker lösning på temat. Jag har hoppats att bli bjuden på åttioårskalas för att fixa temat men nu ser jag ju att det finns kreativa lösningar.

  8. Ingrid says:

    Så snyggt foto och vilken bra lösning till temat!

  9. Linda Å says:

    Väldigt bra tolkning som du fångat på ett snyggt sätt. Fint med färgerna och speglingen!

Leave a comment