60 av 365 Poäng

poängPå min promenad i söndags hittade jag den här skylten fäst på en bro, den har inte funnits där tidigare så någon poäng har den säkert nu, även om jag inte förstår den poängen.

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to 60 av 365 Poäng

  1. Ina says:

    Vilken poäng den än har, så tycker jag att den var vacker i sin enkelhet🙂

  2. Pysselfarmor says:

    Ja det där kan man nog inte lista ut…..finns det ingen förklaring där? Ring kommunen och fråga – det skulle jag göra för jag är så himla nyfiken.
    Årtalet kanske är när bron byggdes, men de andra siffrorna ?

  3. Charlotta says:

    Poängen med såna koder är kanske att hålla oss ovetande i osäkerhet, så att det ska verka mer komplicerat än det är. Smart tolkat!

  4. Kerstin says:

    Så uppmärksamt av dej att upptäcka skylten. Vacker i sin enkelhet och visst blir man lite nyfiken.

  5. Pysselfarmor says:

    Jag låg vaken hela natten och funderade – ha ha ha🙂

    nej det gjorde jag inte, men nu när jag tittar jag igen – kan det vara någon koordinator/platsbestämning på något sätt?

  6. Elisabet says:

    Sedan någon år tillbaka finns det sådana skyltar på broarna längs mina promenadvägar också. Smart av dig att använda den till detta tema!

Leave a Reply

