365 av 365 Eget tema: Stopp

stopp

Nu är det slut, sista bilden för det här året. Efter 3 klarade utmaningar i rad kommer jag inte att vara med nästa år, men jag följer nog med och tittar på några av er även nästa år.

Tack för mig🙂

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

17 Responses to 365 av 365 Eget tema: Stopp

  1. MickePson says:

    Det var en bra bild att avsluta med
    Önskar ett Gott Nytt År:-))

  2. gunilla says:

    Härlig slutbild! Grattis och tack för kul utbyte under året! Ska också gå in o kolla fotovännernas ansträngningar under nästa år! Kram och Gott Nytt År!

  3. BatongAmanda says:

    Härligt slutmotiv och Grattis!!
    Tråkigt att du inte hänger med nästa år men jag förstår för Utmaningen tar sin tid!
    Har varit kul att följa dej!!! GOTT SLUT och GOTT NYTT ÅR Kram ;D

  4. Fantastiskt bra slutbild! Grattis till ytterligare en målgång och hoppas du kommer tillbaka igen! Gott slut och gott nytt!

  5. Eva Trillian says:

    Grattis till utförd utmaning!🙂 Själv har jag anmält intresse för nästa är … men det återstår att se hur det blir med den saken!
    Gott Slut och Gott Nytt År, Gabriella!

  6. Kerstin says:

    Grattis till målgången! Den bilden är så skön med den klarröda stopskylten i det gråa. Jag önskar dej ett gott nytt år!

  7. Pysselfarmor says:

    Grattis grattis och tråkigt att du är med, men vi ses nog i andra sammanhang/fotoutmaningar.
    Ha ett gott slut och ett väldans Gott Nytt!

  8. Pysselfarmor says:

    meeeeeeeeeeen jag menade ju att det är tråkigt att du INTE är med….jiddrans fingrar som går snabbare än tanken!

  9. kerlund74 says:

    Smart och kul sluttema! Stort grattis till målgången, tack för sällskapet under året!

  10. Fantastiskt bra slutbild som symboliserar mycket. Som sagt, det har varit roligt att följa dig de senaste två åren. Hoppas vi ses på ett eller annat sätt även kommande år.

  11. Glömde önska dig ett riktigt Gott Nytt år!

  12. nillanilzon says:

    Det gjorde du bra! Grattis och gott nytt år!

  13. Cici says:

    Vilken bra bild att sluta med. Grattis till målgången. Inte heller jag kommer att delta nästa år men jag kommer säkert att kika in emellanåt.

  14. Bra slutkläm på årets utmaning. Tråkigt att du inte fortsätter. Hoppas du fortsätter att utveckla ditt fotograferande i annan form. Gott slut och gott nytt år.

  15. Mossfolk says:

    Tack för alla fina bilder under året! Jag är så imponerad av er som fick ihop det.
    Tråkigt att du inte fortsätter!

  16. sonaten says:

    Bra avslutsbild.😀 Kul att se bilderna i din blogg!

  17. Jeanette says:

    Perfekt avslutningsbild, bra jobbat!

Leave a Reply

