62 av 365 Kantig

kantig Tärningen är kastad, men det gör jag nog inte om. Gubben och jag kunde inte komma överens om vad vi skulle göra i går så vi skrev upp 6 olika alternativ och kastade tärningen. Naturligtvis blev det det tråkigaste alternativet, ut och springa. Kanske det tråkigaste men ändå det nyttigaste. Det blev första löpturen för 2013 och det var inte så jobbigt som jag trodde det skulle vara. Tror inte jag törs kasta tärningen idag😉

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

11 Responses to 62 av 365 Kantig

  1. Jeanette says:

    Fina tärningar!

  2. Snygg bild blev det! Jag hade nog stannat hemma och spelat yatzy😀 Duktigt att ni kom ut på löptur!

  3. Härligt med första löpturen!

  4. Snyggt foto! Farligt spel dock😉 Nästa gång får du se till att tråkiga alternativ inte finns med😉
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  5. Kerstin says:

    Fina tärningar. Va duktiga ni är som sprang….jag hade nog kastat tärningen en gång till ;=)

  6. Cici says:

    Det är fantastiskt så många duktiga amatörfotografer som är med i denna utmaning. Inspiration och påhittigheten flödar och smittar av sig på de som besöker bloggarna. Din blogg är full av vackra och skickligt fotade bilder som gör mig glad!

  7. gunilla says:

    håller med Eva – sätt upp bara roliga vinster! Rejäla tärningar!

  8. Pysselfarmor says:

    Det var ett nytt sätt att komma överens om vad man ska göra! :-))
    Jag hade aldrig skrivit upp joggningen!

  9. Maj Karin says:

    Vilken smart lösning när man inte vet vad man ska göra…:-) kanske tar den idéen! kul bild

  10. Mossfolk says:

    Absolut kantigt -vilka snygga tärningar!
    Fast fy vilket trist alternativ, en fotopromenad hade låtit mycket trevligare😉

  11. Ingrid says:

    Kantiga och fina tärningar!

Leave a Reply

