313 av 365 Modig

modig

Här fick jag lov att vara modig för att kunna fota den här krabaten. Jag hade inte något zoom objektiv med på kameran, så det var att försöka komma så nära som möjligt ändå. För ett par år sedan hade jag bara sprungit åt andra hållet och aldrig gått på samma ställe igen. Så nog har jag blivit modigare också.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to 313 av 365 Modig

  1. Riktigt modig! Jag tror att jag hade låtit bli jag …
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  2. Strongt gjort! Alltid modigt att försöka bemästra sina rädslor

  3. Pysselfarmor says:

    Modigt och det är ju skönt att den är på väg bort från dig.

  4. Kerstin says:

    Bra jobbat. Jag skulle nog inte vara så modig utan skulle ha skrikande sprungit därifrån.

Leave a comment