182 av 365 Enorm

paket1

När man är liten måste det här paketet uppfattas som enormt. Det var till och med större än henne.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to 182 av 365 Enorm

  1. Enormt paket till enormt söt flicka i enormt fint foto 🙂 Vältolkat!

  2. BatongAmanda says:

    Fick en gång när jag var fyra ett paket som var en docka längre än mej själv! Det var en Enorm känsla minns jag dock inte att den var sönder 2 dagar senare!
    Så jag tycker tjejen är Enormt duktig som vågar öppna det stora paketet! Härlig vinkel!!! Kram 😮

  3. annika says:

    Hej. Besöker din blogg för stt upptäcka en massa fina bilder. Härligt.

  4. nillanilzon says:

    Tro vad som fanns i det paketet? 🙂

  5. Mossfolk says:

    Ja, det var verkligen inget litet paket. Vad var det i, kan man som just undra…

  6. Pysselfarmor says:

    Enormt nyfiken blir jag 😉

  7. Gabriella says:

    Ett stort paket som innehöll något så tråkigt som en bilbarnstol 😀 Tur att jag köpte lite andra paket också.

Leave a comment