344 av 365 Snällt

snälltMycket snällt av min man att även boka in en Lyxig massage åt mig under vår övernattning. Hela 80 minuters SPA behandling

 

This entry was posted in Uncategorized. Bookmark the permalink.

4 Responses to 344 av 365 Snällt

  1. Vilken lyx. Skönt med massage, var längesedan jag var i väg på sådan.

  2. Mossfolk says:

    Härligt!
    Och jag är så imponerad över att du faktiskt får ihop alla teman! Själv ligger jag hopplöst efter och får nog komma starkt nästa år…

  3. BatongAmanda says:

    Lyxigt värre och snällt tänkt då det uppskattades!!! Kram🙂

  4. Kerstin says:

    Vilken lyx och vilken underbar man du har som överraskade dej med en så fin present.

Leave a Reply

