342 av 365 Tillbyggnad

Tillbyggnad

Image | This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to 342 av 365 Tillbyggnad

  1. kerlund74 says:

    Åh så fyndigt:) Vilket fint pepparkakshus!

  2. Vilken fin tillbyggnad du fick till. Hoppas du sökt bygglov😉

    Jag har kommit lite ohjälpligt back med både min egen blogg men mest av allt att uppdatera mig på era andras fina bilder. Håller som bäst på att beta av. Som vanligt har du väldigt många fina och roliga bilder. Gillar din blandning av blider från så många skilda motiv.
    Ska du vara med nästa år? Förstod av en kommentar hos mig att du var lite tveksam. Jag kommer göra ett försök att vara med även nästa år. Om du inte är med får jag tacka för fina bilder under dessa två år och tack för dina kommentarer inne hos mig.
    Önskar en trevlig söndag. Kram

  3. BatongAmanda says:

    Skönt att den inte behöver bygglov utan understiger bygglovsmåtten! Snyggt och hoppas den håller för påfrestningarna inför kommande helger!
    Hoppas du fortsätter det är så underbart att se dina foton!!! Kram😛

Leave a Reply

