328 av 365 Filmtitel

Filmtitel - lugnt vattenEn thiller från 1989, med bla Nicole Kidman i huvudrollen.

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to 328 av 365 Filmtitel

  1. Oh, den såg jag – men inte kommer jag ihåg v ad den heter för det😉
    Snygg bild! Underbart blått vatten!
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  2. gunilla says:

    Läcker bild! Var det filmen av Lars Trier, där även Stellan Skarsgård var med? “Breaking wawes”? Den såg jag, OTÄCK!

  3. BatongAmanda says:

    Fuska för den minns jag fast ville inte se då jag inte gillar Thrillers “Dead Calm “! Lite lättare och roligare då med “Captain Ron”!!! Kram ;D

  4. Pysselfarmor says:

    Ingen aning – ser inte så många filmer och har ett dåligt minne när det gäller film- och musiktitlar.
    Men bilden är fin!

  5. Elisabet says:

    SÅ länge skutan kan gå? Nej visst ja, det är ju en låttitel.

Leave a Reply

