297 av 365 Bortskämd

bortskämd

Jag blev bortskämd, när jag slutade mitt jobb i fredags. Mycket gott fick jag. Trots att jag bara jobbat där i 10 månader. Nu har jag en veckas ledig innan jag börjar mitt nya jobb

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to 297 av 365 Bortskämd

  1. Vilken trevlig present! Hoppas du kommer trivas bra på nya jobbet.

  2. BatongAmanda says:

    Visst är det skönt att bli bortskämd på även korta anställningar! Lyckades på en som var i 9 månader både med Julklapp, 50-årspresent och Avskedpresent! Allt beror på arbetsgivaren och du förtjäna det säkert! Lycka till med det nya!!! Kram ;D

  3. Cici says:

    !0 månader är ändå inte en så kort tid och tydligen var du uppskattad. En mycket trevlig avskedspresent.

  4. Pysselfarmor says:

    så spännande med nytt jobb!

Leave a Reply

