296 av 365 Genial

genial

 

En genial affärsidé.

Jag har nu för första gången besökt Gekås, en upplevelse i sig men jag vet inte om det är något för mig egentligen. Nu har jag sett det, och det kommer nog dröja tills jag åker dit igen😉

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to 296 av 365 Genial

  1. Jo, en verkligt smart idé – men jag tror att jag låter bli att åka dit😉 det finns så många andra som gör det!
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  2. BatongAmanda says:

    De mest Geniala är att de bara finns där! Har ännu aldrig besökt stället! Mycket bra motiv till temat!!! Kram😉

  3. Cici says:

    Jag tror dig på ditt ord. Både att det är en genial affärsidé och att man inte behöver besöka stället.

  4. Pysselfarmor says:

    näää det stället kommer jag aldrig att besöka —det är jag alldeles säker på

Leave a Reply

