294 av 365 Fullkomlig

fullkomligDen här hösten har varit fullkomlig underbar. Jag kan erkänna att det är inte ofta jag har spelat golf den 12 oktober i härlig solsken och värme. Tror faktiskt att jag aldrig har spelat så sent på året.

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to 294 av 365 Fullkomlig

  1. Håller fullkomligt med dig! Vilken fantastisk höst!

  2. Ja, den här hösten har verkligen hjälpt oss dra ut på sommaren! Antagligen så pass att vi blir lite chockade när vintern väl slår till😉 Men det må vara hänt!
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  3. Kerstin says:

    Härligt att det är en så underbart skön höst. Kul att du fått en extra lång golfsäsong.

  4. BatongAmanda says:

    Aj , du hamna väl inte där med din boll utan på fairway! Var några år sen man spela men fick lägga av då gammal skada kom tillbaka! Inte roligt att spela ensam!!! Kram😀

  5. Jag måste säga att jag gillar höstgolfen bäst av allt. Att pegga upp tidigt med dagg i gräset, doften, ljuset. Det är livskvalité på högsta nivå för mig.

Leave a Reply

