287 av 365 Vardag

vardag

 

En vardagsbild passar väl bra denna måndag, som är min sista lediga måndag. Nu är det dags att börja på nytt jobb och heltid den här gången. Så i dag ska jag njuta.

En regnig vardag på Hamngatan är det inte så mycket bilar eller folk heller för den delen.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to 287 av 365 Vardag

  1. Du har verkligen lyckats fånga känslan av en grå och trist vardag i oktober.

    Spännande med nytt jobb (igen)Hoppas det blir ett jobb som ger tillfredsställelse.

  2. Cici says:

    Det såg verkligen ödsligt ut, så pass att jag inte kände igen mig först. Men var i hela friden står (sitter) du och fotar?
    Lycka till med nya jobbet!

  3. BatongAmanda says:

    Otroligt lite bilar må jag säga som en otroligt tidig söndag!
    Lycka till med nya jobbet på heltid!! Kram ;D

  4. Kerstin says:

    Ser ut som en ovanligt ödslig dag i storstan.

Leave a Reply

