286 av 365 Mjukna

symfoni

Nog mjuknar jag alltid när jag är tillsammans med mitt älskade barnbarn. Hon fyller verkligen mig med energi och idag ska jag  åka och träffa henne igen. Börjar få lite abstinens nu när jag inte träffat henne på ett tag. Älskade söta lilla tjej.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

5 Responses to 286 av 365 Mjukna

  1. Vilken underbar bild på söta barnbarnet. Förstår om hjärtat mjuknar på dig av hennes sällskap.

  2. Cici says:

    Fint att få ha det så att man kan träffa sina barnbarn och fint foto på den lilla.

  3. Pysselfarmor says:

    Visst njuter man av barnbarnen! :-))

Leave a Reply

