280 av 365 Hjälpmedel

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

När min mjölkskummare gick sönder är det här mitt hjälpmedel för att få en  härlig god kaffelatte på morgonen.  Värm mjölken i micron, skumma med denna enkla och billiga visp från IKEA, fyll på med gott Nespresso kaffe😉 Bättre start på en ledig måndag morgon får man leta efter.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to 280 av 365 Hjälpmedel

  1. Kerstin says:

    Låter som en god morgon:=)

  2. Tänk vad en liten visp kan göra skillnad i smak och känsla. Till kvällen skummar jag ofta men inte på morgonen. Det blir för varmt med varm mjölk på morgonen. Här hemma går allt i hundra nittio på morgonen😉

  3. BatongAmanda says:

    Den prylen har jag missat på IKEA men sen är jag ingen latte människa! Härligt foto blev det i alla fall!!! Kram😉

  4. gunilla says:

    härlig vinkel! Letade förgäves på Ikea efter visp att ta med till vinterns husbilskaffeorgier!

Leave a Reply

