278 av 365 Påträngande

påträngande2

Jag var ganska påträngande på skalbaggen för att kunna få en bra bild

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to 278 av 365 Påträngande

  1. MickePson says:

    Snygg macro bild
    skarp och klar:-))

  2. Det lönade sig att vara sådär påträngande! Jättefin bild🙂

  3. I bland får man vara lite närgången😉 Omgivningen måste acceptera att fotoutmaning är viktigt :-O

  4. Pysselfarmor says:

    Parklöpare eller jordlöpare —-litet svårt att avgöra så här.

  5. BatongAmanda says:

    Har du försökt vända på krabaten??? Förra året landa en fel på mitt bord som jag fota och döm om min förvåning när jag kolla skärpan på datorn!!! Kram 😎

  6. gunilla says:

    jisses, vilka skarpa detaljer! Häftigt med de blå linjerna på baggen!

Leave a Reply

