266 av 365 panorama

panorama

En av de kameror jag har, har en funktion som man enkelt kan ta panormabilder. Jag var ju helt enkelt tvungen att testa. Det är tre bilder sammansatta till en bild. Bilden är lite konstig, men kul att testa.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to 266 av 365 panorama

  1. Jag testade detsamma med min mobil, men har inte fått till det så bra som du! Tycker det blev snyggt!

  2. Såg att jag fått denna funktion med iOS7. Blir till att leka lite med den😉

  3. Kerstin says:

    Fin miljö på din panoramabild. Har också en kamera med panoramainställningar men då får jag “åka” med kameran. Har inte testat den så mycket men det blir väl en bild till temat så småningom :=) Roligt att testa olika funktioner och din bild blev riktigt fin.

  4. BatongAmanda says:

    Den funktionen skulle jag behövt till en regnbåge jag såg som var hel! Härligt foto!!! Kram😮

  5. Monica says:

    Jag har också den funktionen men har aldrig prövat ,det får jag nog göra din bild blev ju jättebra.

Leave a Reply

