261 av 365 Känsla

känsla1

 

Jag har besökt flera Lager 157 butiker i landet, men känslan i den i Hälleforsnäs är verkligen att det är ett lager. Riktigt häftigt, när man ser tegelväggarna. Skylten utanför gör också att känslan förstärks.

vardag

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to 261 av 365 Känsla

  1. Cici says:

    Och som den lantis jag är får jag erkänna att jag aldrig hört talas om denna butik. Lokalen på din bild ser ovanligt luftig ut och där skulle jag nog trivas att gå omkring.

  2. Härlig känsla i din bild och man blir minsann lite shoppingsugen!

  3. Härlig känsla med tegelväggarna. Är det betonggolv också? Det tycker jag ger extra känsla åt lokalen.

  4. BatongAmanda says:

    Lite typisk känsla i deras lokaler! Får också en känsla av tomhet så som du fångat motivet!!! Kram ;D

  5. Haha min första tanke var att det var en annorlunda och härlig känsla att vara själv i butiken😉 har bara varit i den i Höganäs och den var bra.

  6. Pysselfarmor says:

    Ser väldigt snyggt ut!

  7. Elisabet says:

    Hälleforsnäs! Det är ju mina hemtrakter, fast jag sällan är där numera.

  8. Nog har jag sett skyltarna – men inte har jag fattat vad d e säljer😉 NU vet jag!
    Jag? Ingen storshoppare? Var fick du det ifrån?😉
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

Leave a Reply

