248 av 365 Scen

scen1

Karaoke kväll på hotell i Zakynthos. Vissa har inget emot att stå på scen.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to 248 av 365 Scen

  1. Cici says:

    Mannen ser då ut att ta sitt uppträdande på stort allvar.
    Jag har faktiskt aldrig varit med om karaoke i verkligheten.

  2. Elisabet says:

    Bra gjort! Jag skulle aldrig gå upp på en scen och sjunga.

  3. Kerstin says:

    Jag har sjungit karaoke en gång med min svåger och det var riktigt kul. Men det var nog både första och sista gången :=)

  4. Pysselfarmor says:

    Hoppas han sjöng bra för annars tycker inte jag det är kul att sitta och höra på en stackare som gör bort sig.

  5. lenaericsson says:

    ska vi tolka det så att han sjöng hellre än bra?🙂

  6. Haha, de ser djupt koncentrerade ut! Jag har provar karaoke en gång men det slutade illa. Min kompis som inte var helt stadig på hand råkade dänga micken rakt på min framtand, så det krasade lite nere i kanten på tanden.

Leave a Reply

