232 av 365 Augusti

Augusti

I går morse hade jag tänkt att jag skulle ut och fotografera tidigt så jag hann få dimman över vattnet, men det var för varmt i luften. Typiskt att jag gick upp så tidigt när jag var ledig. Men jag fick i alla fall bild på min gångväg, så jag kunde bocka av augusti månad också

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

4 Responses to 232 av 365 Augusti

  1. Kerstin says:

    Härligt lummig grönska. Men om nån månad blir det nog lite andra färger.

  2. Linda Å says:

    Vackert i augusti:) Som du nämner så är morgondimman väldigt fin just nu. Fint med solljuset mellan träden.

  3. Så lummigt och rogivande det ser ut. En bra runda att gå på morgonen

  4. Pysselfarmor says:

    Men du kunde fotografera den här fina bilden,,,med olika skuggor och ljus och gröna färger!

Leave a Reply

