230 av 365 Förmiddag

förmiddag

Lediga förmiddagar, står det nästan alltid en smoothie på menyn, att sedan kunna njuta det tillsammans med jordgubbar och mjölk, det är inte illa det.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to 230 av 365 Förmiddag

  1. Pysselfarmor says:

    Tänk det gjorde jag en period-så gott, men nu är det verkligen längesedan jag fixade en sådan.

  2. Mums! Jag är precis som pysselfarmor, tidigare blev det mycket smoothie men nu var det längesedan. Dags att ta fram mixern igen tror jag allt.

  3. Kerstin says:

    Hmmmm här kommer ett erkännande: jag har aldrig gjort en smoothie. Men jag blir sugen när jag ser din bild så det blir nog till att prova.

  4. gunilla says:

    läskande bild! Jag gör ofta och använder turkisk yoghurt i.st.f. mjölk, för att få den krämig. Till lunch kör jag nässlor, kirskål, maskros och frukter…mmm….

  5. BatongAmanda says:

    Här uppe kunde man köpa färska Jämtgubbar på ICA i helgen! Har en mixer men det är för Tjejligan med det låter gott!!! Kram😮

Leave a Reply

