229 av 365 Kors

kors

 

En korsspindel är det som har sitt nät utanför mitt fönster. Så många roliga bilder jag kan ta nu, med mitt macro objektiv. Ganska stor är den också för att vara här i Sverige, jag är tveksam om jag har sett någon större spindel här faktiskt.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to 229 av 365 Kors

  1. Snygg men … s om sagt🙂
    Visst är det roligt med macro🙂 En helt ny dimension visar upp sig!
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  2. BatongAmanda says:

    Det blev en vackert foto på Spindeln med sitt tydliga kors! Härliga foton med macro!!! Kram ;D

  3. Pysselfarmor says:

    Jag är en sådan konstig människa att jag är intresserad av kryp och sån’t :-))) Jag skulle studera den väldigt ingående. Den verkar så ljus i färgen, men det kanske är ljus/sol bakom den.

  4. wow! snygg bild på en för mig helt okänd spindel.

  5. Kerstin says:

    Vackert foto. Jag fotade en liknande för några dagar sen och den kommer så småningom “hemma hos mej”. Fint fångat, bra skärpa på både spindel och nät. Visst är det fascinerande med macrovärlden.

  6. Coolt. Nu vill jag också ha ett macro🙂

Leave a Reply

