224 av 365 Naturens under

naturens under

Runt hela Zakynthos fanns det många grottor som skapade av naturens krafter. I just den här grottan i Porto Vromi, fanns även Poseidons ansikte. Ett naturens under.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

6 Responses to 224 av 365 Naturens under

  1. Pysselfarmor says:

    Väldigt vackra färger

  2. Kerstin says:

    Otroligt vackert och fascinerande vad naturen skapar.

  3. Vacker färg på vattnet! Skulle kunna tänka mig ett dopp i det 🙂
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  4. BatongAmanda says:

    Underbart foto som får mej att tänka på Malta då jag inte varit på denna plats men där!!! Kram

  5. sonaten says:

    Hmm, om jag ändå kunde hitta några sådana här formationer här uppe i Norrbotten, så skulle ju det här temat vara fixat!😉 Men jag kanske får förlita mig till att fånga ett norrsken eller något.🙂

Leave a Reply

