219 av 365 Kluven

kluven

 

Jag var väldigt kluven ifall jag skulle betala dyra pengar för att gå och se AIK spela fotboll, men när Manchester United stod för motståndet så fick det väl gå ändå. Hur ofta får man chansen att se dem i Sverige. Sen att bara se en träningsmatch var jag också väldigt kluven inför, men men dyrt var det och som sagt det märktes på spelarna i ManUnited att det bara var en träningsmatch, så om det var värt pengarna är väldigt tveksamt.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

3 Responses to 219 av 365 Kluven

  1. Pysselfarmor says:

    Det är verkligen tur att vi är så olika för jag skulle ju inte lägga en krona på någon match och du skulle förmodligen inte lägga en krona på de stickevents/kurser som jag spenderar mina pengar på. Detta gynnar ju oss båda. Man kan ju gilla varandra ändå fastän man är så olika och kluven till varandras intressen ;-))

  2. nillanilzon says:

    Jag var också där! Det var kul att se så skickliga fotbollsspelare, tycker jag.😀

  3. Förstår att du var kluven. AIK står inte högt i kurs hos mig men MU skulle vara roligt att se.

Leave a Reply

