210 av 365 Distans

distans

 

En lång distans gick jag då jag var i Stockholm. Vi gick från Stockholm Södra till Fåfängan, förbi Fotografiska upp till Mosebacke, till Maria Torget (fuskade lite och tog tunnelbanan till Hornstull) gick över Västerbron, gick ut till Hornsberg och sedan tillbaka förbi Karlbergs slott och Karlberg. Det blev många många kilometer tror jag. Ont i benen i flera dagar hade jag.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to 210 av 365 Distans

  1. nillanilzon says:

    Det var en rejäl bit att gå.

  2. Kerstin says:

    Fin bild över Stockholm. Det blir lätt att man promenerar en hel del när man är i Stockholm. det finns mycket att se. Härligt väder ser du ut ha.

  3. Pysselfarmor says:

    Det var en rejäl sträcka du lade bakom din rygg! Om jag varit på jobbet hade vi kunnat ses…jag jobbar vid Mariatorget. Nu har du säkert många fina bilder i din kamera för kommande temaval.

  4. Elisabet says:

    Stockholm är perfekt att promera i! Fin bild av en vacker stad.

Leave a Reply

