190 av 365 Läslust

läslust

Under sommaren infinner sig läslusten verkligen och jag har redan slukat böcker jag köpte inför semestern som inte har börjat än. Den här boken var det tur att jag läste hemma och inte på stranden, då tårarna rann oavbrutet under slutet av boken.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to 190 av 365 Läslust

  1. Kerstin says:

    Tack för ett boktips. Har sett boken på biblioteket och funderat på att låna den. Än har jag inte hunnit med att sitta ner och läsa. Men hoppas att allt blir lite lugnare till veckan.

  2. Tack för tipset. Tror jag har en annan av henne i hyllan. Härligt med läslust🙂

  3. Linda Å says:

    Fin-fin bild på temat:-)

  4. Pysselfarmor says:

    Den måste jag försöka hinna låna inför semestern. Jag har just läst hennes bok Den frusna trädgården….superbra!

  5. BatongAmanda says:

    Låter spännande författare nått att hålla reda på för att läsa!!! Kram😀

Leave a Reply

