186 av 365 Överraskning

överraskning2

Jag köpte mig ett nytt objektiv i tisdags och samma kväll fick jag en överraskning från gubben, som köpte mitt favorit godis till mig. Givetvis var jag tvungen att testa objektivet på godiset och överraskande nöjd med resultatet.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to 186 av 365 Överraskning

  1. Kerstin says:

    Kul med nytt objektiv till kameran och självklart vill man ju testa på en gång:=) Smarrigt med lakritsgodis och fin bild blev det.

  2. sonaten says:

    Kul med både objektiv och överraskningar på samma dag!😀 Ser ut som ett macroobjektiv?

  3. Spännande att se vad du tycker om ditt nya objektiv.

  4. BatongAmanda says:

    Härligt Objektiv och kunna använda det på nått som helst skulle blivit förstorat å räckt längre! Kommer bli kul att se vad det blir i framtiden för motiv!!! Kram😮

  5. Pysselfarmor says:

    Supergott! Finsk lakrits är godast.

  6. gunilla says:

    de påminner lite om Skriet x 5! Eller rörmokarrörisolering! Se nu, vad du lockar fram för ideér!

Leave a Reply

