166 av 365 Blågult

Blågult

 

Underbara blågula buketter köpte jag till studenten.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

9 Responses to 166 av 365 Blågult

  1. Linda Å says:

    Så vackert:) och en bra tolkning av temat, blommor är alltid tacksamma att fota!

  2. Kerstin says:

    Så vackert. Jag älskar gula rosor. Min favorit bland blommor.

  3. BatongAmanda says:

    Underbar bukett med härliga Sverigefärger! Fint fångat!!! Kram😮

  4. Pysselfarmor says:

    En vackert passande bukett till temat😉

  5. Härlig och fin studentbukett

  6. MickePson says:

    Kan bara skriva vad vackert:-))

  7. Jonas N says:

    Vacker bukett! Påminner mig om en blågul jag köpte som en 40-årspresent häromveckan.🙂

  8. Cici says:

    En vacker och passande bukett.

Leave a Reply

