161 av 365 Musikant

musikant

Image | This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to 161 av 365 Musikant

  1. Ståtliga musikanter. Jag kan dock inte annat än att fundera lite på hur länge deras kläder får vara så där elegant vita😉 Jag hade satt en fläck snabbt som attan jag.

  2. Kerstin says:

    Härligt. Gillar att lyssna på den sortens musik när jag turistar i Stockholm. Och det är jag nog inte ensam om :=)) Sitter också och funderar på hur länge mina kläder skulle hålla sej vit. det finns alltid nåt att spilla :=D

  3. Anna-Karin says:

    Snyggt! En riktigt stilig ensemble.

  4. BatongAmanda says:

    Där skulle Äldsta vilja gå som också spelar detta instrument! Härligt med den typen av musikanter på gatorna och snyggt fångat!!! Kram😎

  5. Cici says:

    En musikant som verkar vara gammal i gamet, så många utmärkelser som han har fått.

  6. Elisabet says:

    Så skinande vita uniformer! Kemtvätt efter varje framträdande?

Leave a Reply

