131 av 365 Kanal

kanal1

Kanske inte det första man tänker på när man tänker på kanal, men det här är ju faktiskt Engelska kanalen.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

8 Responses to 131 av 365 Kanal

  1. En kanal jag skulle vilja besöka någon gång. Lite annan bredd än de kanaler jag just besökt i Amsterdam😉

  2. Kerstin says:

    Vacker bild med ljuset på stranden och diset i horisonten.

  3. Ja, det är det ju – som namnet säger! Men nej, det är ju inte det första jag tänker på när jag hör ordet🙂
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  4. gunilla says:

    ja, jobbar man som jag, vid en kanal som är 10 meter bred, så är ju detta ett HAV! Vackert!

  5. BatongAmanda says:

    En av många berömda kanaler och mellan Sverige Danmark är det sund!?! Snygg vinkel och vackert foto!!! Kram😮

  6. Cici says:

    Man kan ju fundera över hur en del namn uppstår, men det verkar vara vackert där i alla fall.

Leave a Reply

