116 av 365 Premiär

premiär

 

I går var det golfpremiär för min del, 9 hål blev det, orkade inte mer efter att varit sjuk i veckan. Här är 18-hålet, som avslutades med ett par för min del, vilket var bra avslutning. I övrigt gick det väl ganska bra för att inte ha slagit ett slag sedan i höstas. Lite problem med närspelet bara, men det kommer nog när jag har spelat lite mer.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

4 Responses to 116 av 365 Premiär

  1. nillanilzon says:

    Vacker komposition!

  2. Cici says:

    Om golf vet jag ingenting egentligen, bara det jag sett av lustigkurrar i filmer. Ser ganska behagligt ut på din bild i alla fall men jag förstår att man inte bör slå ner bollen i sanden.

  3. Härligt att vara igång igen🙂 Ser ut att vara ett väldigt vackert avslutningshål

  4. Mossfolk says:

    Här har det inte premiärats än, men min plan på premiärbild är just golfen (eller grillningen, den har vi inte heller haft premiär på än). Fast jag spelar inte, knallar bara med som sällskapsdam och fotograf😉

Leave a Reply

