112 av 365 Sysslor

sysslor1

 

Trädgårdssysslor så här på våren.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to 112 av 365 Sysslor

  1. Ett härligt vårtecken, dessa trädgårdssysslor!

  2. Ingrid says:

    Nu är det mycket att syssla med, både ute och inne!

  3. Kerstin says:

    Ja nu är det dags :=) En efterlängtad syssla!

  4. Charlotta says:

    Sysslor som i alla fall jag längtar efter.😀

  5. Cici says:

    Bråda dagar väntar men diverse sysslor utomhus. Skön bild på temat.

  6. BatongAmanda says:

    Skönt att inte behöva stressa med dessa sysslor för de lilla jag har nu är okuperat av småhuspaket!
    Härlig foto på sysslor och bra med sol som skiner så det förstärker det hela till något positivt!!! Kram ;D

  7. Annika says:

    hihi….du har nog mer sysslor än jag på mina små kvadratmeter på balkongen men jag känner mig fullt sysselsatt🙂

  8. Pysselfarmor says:

    Ja nu gäller det att syssla med detta så fort man kommer hem från jobbet….härlig avkoppling!

Leave a Reply

