99 av 365 Nära

nära

 

Med bara standard objektivet kunde jag ändå komma ganska nära mina vissna tulpaner.

This entry was posted in Uncategorized and tagged , . Bookmark the permalink.

8 Responses to 99 av 365 Nära

  1. Cici says:

    Snyggt! Och tillräckligt nära för mig i alla fall.

  2. Tulpaner kan jag fota i oändlighet. Här behövs inget macro🙂

  3. Linda Å says:

    Jättefint och underbart nära:-)

  4. BatongAmanda says:

    Vackert foto på tulpaner och härligt ljus. Absolut tillräckligt nära kommer man med standard objektiv!!! Kram 😛

  5. Annika says:

    Jag måste säga att jag föredrar mitt standardobjektiv. Köpte ett macro men tycker det är svårt att få till det med det.

  6. Ingrid says:

    Snyggt Gabriella! Där kom du ju riktigt nära.

  7. Pysselfarmor says:

    Vacker nära-bild är det – tulpaner är tjusiga blommor!

  8. Sköna färger🙂 Mycket nära!
    Tack för alla fina kommentarer. Jag har varit på läger i flera dagar och ligger lite efter🙂 Men nu ska jag kika ifatt!
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

Leave a Reply

