98 av 365 Splittrat

splittrad

När man inte täcker över poolen i tid innan snön kommer så kan det gå så här med poolöverdraget. Ganska så splittrat. Men ett nytt är inhandlat och åker på så fort snön har försvunnit. Men se hur mycket snö vi har kvar och det här är ändå den sidan där snön har smält mest. På den andra sidan syns inte ens trallen. Tilläggas kan att jag bor i Sörmland och då borde snön vara borta så är års tycker jag i alla fall.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to 98 av 365 Splittrat

  1. Ingrid says:

    Fasligt vad det går långsamt med våren i år. Syrran som bor på Lidingö rapporterade om snö där både igår och idag.
    Inte undra på att poolöverdraget blir splittrat, för snön måste ju vara tung nu.
    Trevlig vårvecka!
    Kram, Ingrid

  2. gunilla says:

    ojojoj, med det har blivit en väldigt vacker bågform på snön!

  3. Linda Å says:

    Trist med överdraget, men bra för konsten;) Bor med i Sörmland och är rätt less på snö och is nu.

  4. Oj! Jg är inte avundsjuk på snön men om någon månad kommer jag vara lite avis på er pool

  5. Cici says:

    Ajaj, jag kan tänka mig att ett sånt överdrag inte är gratis precis. Men du fick en bild till temat i alla fall. Du ska se att snön försvinner nu i veckan hos er.

  6. Pysselfarmor says:

    oj! Kan tänka mig att det kanske inte går att ta bort snö från poolöverdraget och då blir det tungt.

Leave a Reply

