97 av 365 Blankett

blankett

 

Deklarationen är inskickad för både mig och mannen och nu väntar jag bara på ett tillskott till semesterkassan. Härligt med återbäring

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

6 Responses to 97 av 365 Blankett

  1. Blanketternas blankett:)

  2. Mossfolk says:

    Vi väntar fortfarande spänt. Före den femtonde april ska väl alla ha fått sin…

  3. Vi väntar ännu. Kan ju hoppas att de skickar ut till de med mest återbäring senast ;))
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  4. Ingrid says:

    Det är en aktuell blankett och jag använde den också för ett par veckor sedan.
    Kram

  5. En blankett som ger glad känsla hos mig. I år blir återbäringen god för min del🙂

  6. Cici says:

    Jag är glad att ha en revisor som hjälper mig med den där blanketten.

Leave a Reply

