75 av 365 Utanför

utanförJag gick upp högst upp i huset där jag jobbar och utanför fönstret hittade jag den här utsikten, över takåsarna i centrala Stockholm

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to 75 av 365 Utanför

  1. Ingrid says:

    Stockholm är vackert ur det här perspektivet också!
    Ha en fin lördag!

  2. Vackra stad! Roligt med alla linjer i fotot, på himlen, fem husen & alla takåsar.

  3. Pysselfarmor says:

    Stockholm är så vackert! Och jag har försökt lista ut riktningen var du finns, men det är inte lätt.

  4. Maria says:

    Ovan vy för lilla lantsort-bon🙂

  5. Cici says:

    Utanför och ändå mitt inne i smeten.
    Intressant vy över takåsarna i centrala Stockholm. Den delen av stan där jag tillbringat mycket tid både i arbete och fritid. Men det är länge sedan nu.

  6. nillanilzon says:

    Vacker komposition och fina färger!

  7. BatongAmanda says:

    Humh. på den gatan gick jag på 60-talet på en Nonstop Bio tills de ändra reportearen till mindre lämpligt för mindreåriga, hahaa…! Snacka om att jag sprang ut från Bion väldigt fort och att de inte stoppa mej när jag köpte biljetten!!! Kram😮

Leave a Reply

