73 av 365 Nostalgi

nostalgiFör min mamma är det här verkligen nostalgi. Uppvuxen som hon är på 50-talet🙂

 

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to 73 av 365 Nostalgi

  1. Även för mig som är betydligt yngre är det nostalgi

  2. Kerstin says:

    Vilken härlig “nostalgichock” på den bilden. Där skulle min frissa trivas. Hon har sin salong inredd i 50-tals stil.

  3. Pang på nostalgitemat, bra tänkt.🙂

  4. Therese says:

    Vad fint arrangerat. Nostalgi helt i toppklass

  5. Cici says:

    Då kan jag konstatera att jag är ungefär jämnårig med din mamma. Bara det att se Tommy och Elvis sida vid sida ger mig oerhört nostalgiska känslor! Ack ja vad tiden går! En trevlig bild för oss som var unga på femtiotalet.

  6. Pysselfarmor says:

    För mig också ;-))

  7. Maria says:

    Vilken fin tolkning på temat!

  8. gunilla says:

    ojoj, härligt! Jag var Elvis-fan och trodde att han skulle komma till Åmål och fria till mig!

Leave a Reply

