57 av 365 Fullmåne

FullmåneI går var det en fantastisk fin måne när jag var på affären, precis när solen gick ner och månen på väg upp, men eftersom det var så mycket byggnader och annat i vägen åkte vi ut till en åker där jag tänkte fota den, gissa om jag blev förvånad när den var helt försvunnen bakom alla träden.  Senare på kvällen fick jag i alla fall till det, men då var den ju inte alls lika fin.

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

24 Responses to 57 av 365 Fullmåne

  1. BatongAmanda says:

    Men vad vackert det blev helt underbart!!! En stor favorit!!!😛

  2. gunilla says:

    månen blev ju magisk med grenarna på! Ursnyggt!

  3. Men det blev en fantastisk bild! Så vackert med grenarna i silhuett!
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  4. Thorun. says:

    Tycker du fick till en kanonsnygg måne!

  5. Maria says:

    Wow, vad vacker🙂

  6. Anna says:

    Vilken fin måne! Jag tycker att du lyckades alldeles utmärkt!

    Har du något bra tips att dela ut för hur man fotar månen? Jag har aldrig provat…

  7. Martina says:

    Vilken vacker bild, och så otroligt fint med trädens grenar framför månen!

  8. Janicke says:

    Fantastiskt!
    Kanonfin bild, grattis.

  9. BatongAmanda says:

    Förlåt, men jag måste bara se den idag igen!!! SÅ OTROLIGT VACKER!!! ;D ;D ;D

  10. Pysselfarmor says:

    Jättefin bild. Träden omfamnar månen!

  11. Jessica says:

    Vilken fantastisk bild!!! Har gjort egna försök…men inte lyckats ännu…

  12. monapihlse says:

    Men det var ju en väldigt snygg mån-bild, mycket lyckat!

  13. Helt fantastisk bild!

  14. Linda says:

    Fantastiskt vacker! Grattis till en superbild!!

  15. Elisabet says:

    Inte alls lika fin?? Den här månen är ju superfin.

  16. Mossfolk says:

    WOW vilken månbild. Jag vet inte hur många gånger jag har försökt få till en skaplig bild på månen men hittills aldrig lyckats…

  17. kixan65 says:

    Otroligt vacker bild! Måste bara fråga hur du fått till den med skärpa på både månen och grenarna? Jag har försökt fota månen i samma stil med nån buske eller träd i förgrunden men för mej har det varit omöjligt att få till skärpan på både och. Supertacksam för tips!

Leave a Reply

