43 av 365 Galler

gallerEtt fint galler framför fönstret, till en liten mysig affär

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to 43 av 365 Galler

  1. Vilket vackert galler och så fina dörrar till fönstret. Harmonerande färger och man blir så sugen på en titt i butiken!

  2. BatongAmanda says:

    Underbart Galler och härligt presenterat! Lockas av att titta in bakom Gallrett! ;D

  3. Anna says:

    Jätte fint fönster och galler. Även jag blir nyfiken av vad som finns där innanför.

  4. MInsann, har vi varit i samma stad och fotat🙂 Jag tror jag har det övre fönstret här :
    http://provtyckningar.blogspot.se/2013/02/fototriss-par.html🙂

    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  5. Kerstin says:

    Ser inbjudan att besöka den butiken. Undrar vad som finns där inne?

  6. sonaten says:

    Kul med fönsterbilder — jag gillar själv att fota dörrar och fönster! Det finns en sådan variationsrikedom att hitta där.

  7. Känns mysigt och hemtrevligt.

  8. Yvonne says:

    Såna där fönster gillar jag!

Leave a Reply

