41 av 365 Alternativ

alternativ

Istället för godis så är fruktsallad ett gott alternativ. Detta nöjt vi av i går kväll till Melodifestivalen.

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

14 Responses to 41 av 365 Alternativ

  1. BatongAmanda says:

    En härlig färsk Fruktsallad är aldrig fel!!! Men TV:n skippar jag för det finns fler Alternativ!😛

  2. Väl valt och supergott alternativ! Fruktsallad passar ju ypperligt till Copacabanana😀 Jag skippade också TV:n igår, jag var där istället😀 Annars sitter jag troget framför melodifestivalen var lördag.

  3. Kerstin says:

    Vilket supergott alternativ. Tror jag satsar på det till nästa fredagsmys. Jag är ingen fantast till melodifestivalen. TVn står på för att höra låtarna men jag sitter hellre framför datorn då.

  4. Maria says:

    Ett verkligen mumsigt alternativ.

  5. Ingrid says:

    Fruktsallad är så himla gott och så lätt det slinker ner. Ett utmärkt alternativ till chips och godis.

  6. Razzy says:

    supergott foto🙂

  7. monapihlse says:

    Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm🙂

  8. Sanna says:

    Åh det såg gott ut!!🙂 Tack för dina kommentarer som du lämnat hos mig, det värmer!🙂

  9. Maj Karin says:

    gott godisalternativ!

  10. Pysselfarmor says:

    Absolut gott! Och läskande!

  11. gunilla says:

    lyckat foto – det vattnas i munnen! Färgerna gör sig bättre i frukt än i sega råttor!

  12. sonaten says:

    Mmmm! Läskande värre!

Leave a Reply

