28 av 365 Accessoar

accessoar2

I går besökte jag min kompis inredningsaffär Lilla Torpet och hon hade fått in nya smycken, som jag bara var tvungen att köpa. Armband och halsband från Pearls for Girls. Nu är accessoarerna till bröllopet jag ska på i sommar klara, nu behöver jag bara en klänning också😀accessoar3

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

8 Responses to 28 av 365 Accessoar

  1. Ina says:

    Oj, vilka vackra!! Förstår att du bara var supertvungen att köpa dom!!🙂
    Jättefina!

  2. Millan says:

    Så fina smycken! Dom passar ju bra till bröllop! Och så snyggt att du matchat dom med vit spetsblus!

  3. fia says:

    Så så så vackert halsband!

  4. Kerstin says:

    Så vackra smycken. Det känns alltid kul att köpa nåt som man tycker extra mycket om.

  5. Lite omvänd ordning?😉 Men vad gör man inte när man “snubblar över” något man verkligen tycker om🙂
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  6. BatongAmanda says:

    Bra färg passar det mesta och skulle också ha svårt att motstå smyckena!
    Sen fick du ett stilfullt Tema på köpet!!! ;D

  7. Pysselfarmor says:

    Snygga! Festligt eleganta!

Leave a Reply

