24 av 365 Värme

eld, värmande

Efter alla kalla vinterbilder får det nu bli lite värme igen. Den här går på högvarv nu när det är så kyligt ute. Jag gillar verkligen den härliga värmen den ger.

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

7 Responses to 24 av 365 Värme

  1. Nina.E says:

    Åh så skönt med kamin. Det står väldigt högt på min önskelista🙂

  2. Pysselfarmor says:

    Ja det är skönt med kamin eller vedspis🙂

  3. Åh, så varmt och skönt🙂 Skall tända lite ljus här hemma! Vansinnigt kalla dagar!

  4. Kerstin says:

    Ja nu är det skönt med braskamin. Jag hör att just nu håller sambon på att tända i våran. Ska nog förflytta mej dit ;=)

  5. BatongAmanda says:

    Ja det är skönt med den värmen och din har även snyggt runt om!
    Min är insatt i en öppenspis men duger och den når inte till sovrummet
    där jag föredrar svalt.
    Värme behövs när kylan kryper på! 😉

  6. Kakan says:

    Önskar att jag kunde ha en öppenspis eller brasa där jag bor…
    Ha det bra!
    Kram Kakan

Leave a Reply

