19 av 365 Cerise

cerisePassade på att köpa en bukett blommor och samtidigt fick jag syn på den här väldigt cerisa gerberan, så jag köpte även den för att kunna få en bra bild till temat. Tyvärr framkom inte färgen riktigt på bilden.

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

14 Responses to 19 av 365 Cerise

  1. Vackert cerise gerbera fint fotad mot den mörka bakgrunden. Snygg komposition!

  2. En väldigt svår färg att återge på bild! Men på min skärm ser jag skönt mycket färg i din bild!

  3. Millan says:

    Åh så fint du fotat blomman!!!

  4. Mossfolk says:

    Läcker färg! Och vad roligt att du köpte den för att få en bra bild till temat😀

  5. Maria says:

    Härligt djup och vackker färg🙂

  6. Sofia says:

    Läcker bild och färg! Snyggt fotat med bra skärpa.

  7. riktigt snygg bild! Som sagt man måste offra sig för konsten😉

  8. Kerstin says:

    Underbart vacker blomma och så vacker färg. Kul att du köpte blomman till temat. Ibland blir man helt fixerad vid att hitta bra bilder till olika teman. Är inte kameran med så kan mobilen komma fram för att jag ser ett lämpligt motiv :=))

  9. Kakan says:

    Fin blomma..
    Själv letar jag efter något cerist…
    Hittar alla färger utom det tycker jag…
    Ha det bra!
    Kram Kakan

  10. Linda says:

    Oj, vad vacker! Fint fotat!!

Leave a Reply

