14 av 365 Vinterblommor

vinterblomma1

Äntligen har min amaryllis slagit ut. En riktig vinterblomma i mina ögon

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

14 Responses to 14 av 365 Vinterblommor

  1. Therese says:

    Fin vinterblomma^^

  2. Kerstin says:

    Så vackert. Min amaryllis vissnade innan den slog ut denna jul. Tråkigt!

  3. Charlotta says:

    Mörkt, klassiskt röd, värd att vänta på.🙂

  4. Ett riktigt praktexemplar. Väl värd att vänta på!

  5. Pysselfarmor says:

    så vackert fotograferat!

  6. En av de vackraste blommorna som finns.

    http://www.mimali.se/

  7. Ingrid says:

    Amaryllisen är verkligen en riktig vinterblomma!
    Jag har ännu en julgrupp kvar och där är det två stänglar som blommar just nu och i kökt håller en knopp precis på att slå ut.

  8. Mona says:

    Å så vacker bild! Jag lyckas aldrig få mina att blomma om.

  9. sonaten says:

    Fin! Hmm… Vi har ju också en amaryllis här… Bra fotoidé!

  10. skogsstjrna says:

    mycket fin vinterblomma

  11. 40plus says:

    Mycket vacker bild!

  12. Helen says:

    Väldigt vacker!

Leave a Reply

