10 av 365 Duo (48)

duoDen här duon var ute och åkte skridskor på sjön.

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

5 Responses to 10 av 365 Duo (48)

  1. Razzy says:

    Ser så häftigt ut, önskar jag kunde åka långfärdsskridskor jag med, vacker kyrka i bakgrunden

  2. Kerstin says:

    Det ser verkligen härligt ut. En skön vinterdag på isen som verkar vara perfekt för långfärdsskridskor.

  3. Det där ser härligt ut! Men det är ett riktigt önsketänkande att tro att jag skulle kunna ge mig ut på någon sjö här nere.

  4. Pysselfarmor says:

    Huvvaligen….jag kan aldrig gå på isen. Tycker det är så läskigt!

  5. Martina says:

    Tycker det är en vacker bild och det blir lite stämningsfullt med kyrkan i bakgrunden

Leave a Reply

