8 av 365 Äggkopp (357)

äggkopp

Image | This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

9 Responses to 8 av 365 Äggkopp (357)

  1. Vilken robust och lite “hård” äggkopp. Jag gilalr den, ibland brukar äggkoppar vara så puttinuttiga

  2. Snygg, rejäl, äggkopp som tar sin uppgift på allvar!🙂
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  3. Fin komposition! Tycker speciellt om den äggula bakgrunden!

  4. Vacker bild,fin äggkopp och det blev lite roligare att du tog med stämpeln på ägget.

  5. monapihlse says:

    Jättefin och rejäl äggkopp! Mycket fin balans av skärpa och oskärpa i bilden.

  6. Martina says:

    Gillar bilden men första gången jag tittade på den så reagerade jag på den rosa texten på ägget och tänkte att jag hade nog vänt på ägget innan jag tog kortet. Men efter att ha kollat på bilden igen så tycker jag nog att den rosa texten ändå tillför något. Sen vet ju inte jag om det är ett medvetet val eller det bara blev så. Men hur som helst en fin bild

Leave a Reply

