3 av 365 Stjärna (294)

stjärnaSnart är det dags att plocka ner stjärnorna och julkulorna från granen och slänga ut den. Den börjar se lite ledsen ut, men sen har den inte fått något vatten på flera dagar heller😉

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

14 Responses to 3 av 365 Stjärna (294)

  1. Linda says:

    Varm och fin bild på den lilla stjärnan.

  2. Snygg bild på stjärnan, gillar verkligen kompositionen i bilden. Det korta skärpedjupet är också snyggt!

  3. En stilren bild🙂
    Läser om hur alla funderar på att slänga ut sina barrande granar och är glad att vi ingen har😉
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  4. Ingrid says:

    Det var verkligen en vacker stjärna!

  5. Pysselfarmor says:

    Snygg bild….ja stjärnan också för jag har likadan i granen ute på altanen…..kanske ska jag härma dig ….eller inte?!😉

  6. Fint med det korta skärpedjupet.
    Själv så har jag inget problem med ledsen gran för våran är konstgjord (allergiker i familjen)
    http://www.mimali.se/

  7. Millan says:

    En så söt liten stjärna!!Vi har granen kvar, och än så länge barrar den knappt, fast jag glömt vattna den nu i flera dagar, men så har vi alltid kungsgran också, eftersom jag inte tål dom vanliga…och kungsgranarna barrar inte så fort…Så den får stanna kvar inne några dagar till!!!

  8. Monica says:

    Så fin bild på stjärnan. Kommer också att lägga upp min stjärna idag🙂

  9. Ina says:

    Fin bild! Som vanligt😉

    Vår gran får stå kvar i några dagar till, vi har vattkoppor och dunderförkylning som sätter stopp för orken…:-/ Men till helgen hoppas jag orka plocka bort julen🙂

  10. Det är fördelen med plastgran, den klarar sig fint år efter år utan vatten😉 (fast hade inte allergin satt stopp hade jag alla gånger valt en äkta)

    • Hade alltid plastgran när barnen bodde hemma,då en av sönerna har tendens till allergi. Men nu när han flyttat har vi haft riktig kungsgran och de är så fina. den barrar aldrig dock hänger den lite nu, så den lär barra när jag bär ut den i helgen😉

  11. kixan65 says:

    Mycket vacker stjärna och bild!

Leave a Reply

