1 av 365 Sur (300)

surDå är jag igång med utmaningen. Första temat får bli sur, och det har inget att göra med mitt humör idag. Men får mig att tänka på lilla barnbarnet Ebba som sov hos oss i natt och hon fick smaka lite kiwi. Hennes min var oslagbar. Kiwin var väldigt sur i smaken och det syntes på henne.

Har också börjat lägga in alla deltagare i bloglovin så jag lätt ska kunna se allas bidrag i utmaningen.

 

 

This entry was posted in Uncategorized and tagged . Bookmark the permalink.

10 Responses to 1 av 365 Sur (300)

  1. Så är vi igång igen då🙂 Spännande!
    Önskar god fortsättning! På både år och utmaning😉
    http://fototrillian2013.blogspot.se/

  2. Linda says:

    Gott nytt! Hoppas att året inte innehåller så mycket surt utan mest sötsaker!

  3. Maj Karin says:

    God fortsättning till dig. Ja, nytt år och nya utmaningar. Kul att även du valde hänga med i 365 Foton, jag velade länge – det är så mycket jag har på min lista för året. Så får se om jag kommer i mål i år med 365 Foton…. Ha det gott!
    Maj Karin

  4. Jag tycker nästan kiwin kan vara surare än citronen ibland så jag förstår att ditt barnbarn grimaserade.

    http://www.mimali.se

  5. Helena says:

    Man skulle egentligen ha kameran redo varje gång dom små får smaka något nytt.. Ibland ser dom så otroligt roliga ut🙂

  6. Härlig bild 🙂 Ja det här ska bli roligt kommer att drömma om tema bilder🙂
    Hälsar Andréa

  7. Pysselfarmor says:

    Snyggt fotograferat! Och den där citronen hade jag behövt idag till vår middag. Det är en mil till affären så jag åker inte iväg och inhandlar bara den ;-))
    Hos mig är det en liten gissning idag…

  8. Bra bild på citronerna och även härlig bakgrundfärg!

  9. Anna-Karin says:

    Snyggt tolkat! Fin bild på citronen!

  10. maria says:

    Fin tolkning av sur.

Leave a Reply

